Het is momenteel druk in onze productie. Hierdoor kan je bestelling later komen dan aangegeven. We werken 24 uur per dag om je bestelling op tijd te leveren.
Flyerzone is de enige online drukkerij die vrijwel alle producten zelf maakt. Hierdoor hebben we de volledige productie en bijbehorende levertijden goed in de hand en kunnen we het drukwerk altijd snel produceren en verzenden. Kom alles te weten over onze verzendingen!
Dit kunnen niet veel online drukkerijen zeggen, maar bij Flyerzone is de verzending ALTIJD GRATIS. Dus ook voor grote producten als plaatmateriaal, beurswanden en spanframes. Het gaat hier om verzendingen naar 1 afleveradres in België of Nederland.
In de 2e stap van het bestelproces zal er gekozen moeten worden op welk adres wij de bestelling moeten afleveren:
Tijdens het kiezen van het bezorgadres heb je de volgende mogelijkheden:
Tijdens het kiezen van het afzenderadres heb je de volgende mogelijkheden:
Op het moment dat wij jouw bestelling voorzien van een verzendlabel krijg jij een verzendbevestiging via e-mail. Vrijwel alle bestellingen worden bezorgd door onze bezorgpartner DHL. Een track & trace link om je bestelling te volgen vind je in de verzendbevestiging en ook in je account onder ‘Mijn bestellingen’. Vaak wordt de track & trace link aan het eind van de avond actief, maar houd er rekening mee dat dit tot 24 uur kan duren.
Wij leveren jouw drukwerk standaard op doordeweekse dagen tussen 8.00 en 18.00 uur op het door jou gekozen bezorgadres. Hiervoor kan geen exact tijdstip gekozen worden. Tijdens het bestelproces kan wel gekozen worden voor aflevering vóór 12.00 uur, hiervoor betaal je een kleine meerprijs.
Ben je op het moment van levering niet thuis? Dan zal DHL het de eerstvolgende werkdag gewoon nog eens proberen. Is ook de tweede poging mislukt? Dan gaat je pakket naar het dichtstbijzijnde DHL depot, waar je je pakket kunt afhalen. Wanneer je pakketje via DHL For You wordt verstuurd wordt deze na de tweede mislukte poging direct retour afzender gestuurd. Bij DHL For You heb je wel de mogelijkheid om voor zowel de eerste als eventuele tweede poging een eigen moment of een andere plaatst te kiezen voor de levering. Dit kan ook een afhaalpunt zijn.
Wanneer je pakketje niet binnen de gestelde termijn wordt afgehaald op het depot van DHL, dan wordt deze automatisch terug naar ons gestuurd. De kosten voor zo’n retourzending zijn € 15,- ex. btw. Wil je je zending vervolgens opnieuw vanaf ons laten versturen? Dan rekenen wij daar € 20,- ex. btw voor. Dat kan naar hetzelfde adres, maar je kunt hiervoor ook een nieuw adres opgeven. Hebben wij na 14 kalenderdagen nog geen reactie van je ontvangen, dan zal het pakket vernietigd worden.
Ja, dat kan. Je kunt je bestelling naar verschillende adressen laten sturen. De kosten zullen hiervoor vanaf € 15,- excl. btw per pakket zijn per extra adres. Het kan zijn dat er daarbij ook verpakkings- en/of handelingskosten berekend moeten worden. Neem voor een verzending naar meerdere adressen even contact op met onze klantenservice.
Je kunt natuurlijk altijd een foutje maken bij het opgeven van het adres. Is je bestelling nog niet verstuurd? Dan kun je dit in de meeste gevallen kosteloos aanpassen via de bestelling in je account. Is de order wel al verstuurd, dan kunnen wij helaas geen wijzigingen meer doorvoeren.
Ja, dat kan. Woon je in de buurt van Brugge, of lijkt het je gewoon leuk om een keer langs te komen? Kom dan je bestelling ophalen bij Flyerzone. Omdat wij alles zelf produceren, kan je tijdens het bestellen altijd kiezen voor het zelf ophalen van de bestelling. Koffie en thee staat voor je klaar. Afhalen kan van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 uur en 18:00 uur.
Ja, dat kan. Via het bestelproces kan je de bestelling gratis naar een adres in België of Nederland versturen. Moet het naar een ander land verzonden worden? Neem dan even contact op met onze klantenservice.