Het moet wel goed zijn
De wettelijke garantie is van toepassing op al onze producten. Dat wil zeggen dat onze producten moeten voldoen aan wat er in alle redelijkheid van verwacht mag worden. Ontevreden over onze producten, diensten of service? Neem dan contact met ons op, dan kunnen we samen tot een passende oplossing komen. Bekijk voor meer informatie ook onze algemene voorwaarden.
Klachtenprocedure voor bedrijven
Als bedrijf kunt u tot 90 dagen na ontvangst van de bestelling uw klacht doorgeven.
U kunt uw klacht in uw account indienen bij mijn bestellingen. Leg hier in een paar zinnen duidelijk uit wat precies uw klacht is. Voeg daarna enkele duidelijke foto's toe die uw klacht verhelderen. Als het bijvoorbeeld gaat om een beschadiging aan uw bestelde posters, dan ontvangen wij graag foto's waarop duidelijk te zien is dat meerdere posters beschadigd zijn. U krijgt geen e-mail ontvangstbevestiging van uw klacht, maar u ontvangt altijd zo spoedig mogelijk een persoonlijke inhoudelijk reactie op uw klacht.
Om uw klacht goed te kunnen beoordelen, vragen we u bij een klacht omtrent drukwerk 50 exemplaren terug te sturen. Dit kan naar:
Flyerzone
Reclamatie ordernummer (2024...)
Park 7
8000 Brugge
Klachten kunnen ook worden ingediend over onze service of diensten. Gebruik hiervoor ons contactformulier.
Bent u het niet eens met de klacht of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen via het Europese online geschillenplatform (ODR).
Klachtenprocedure voor consumenten
Als consument kunt u tot 90 dagen na ontvangst van de bestelling uw klacht doorgeven.
U kunt uw klacht in uw account indienen bij mijn bestellingen. Leg hier in een paar zinnen duidelijk uit wat precies uw klacht is. Voeg daarna enkele duidelijke foto's toe die uw klacht verhelderen. Als het bijvoorbeeld gaat om een beschadiging aan uw bestelde posters, dan ontvangen wij graag foto's waarop duidelijk te zien is dat meerdere posters beschadigd zijn. U krijgt geen e-mail ontvangstbevestiging van uw klacht, maar u ontvangt altijd zo spoedig mogelijk een persoonlijke inhoudelijk reactie op uw klacht.
Om uw klacht goed te kunnen beoordelen, vragen we u bij een klacht omtrent drukwerk 50 exemplaren terug te sturen. Dit kan naar:
Flyerzone
Reclamatie ordernummer (2024...)
Park 7
8000 Brugge
Klachten kunnen ook worden ingediend over onze service of diensten. Gebruik hiervoor ons contactformulier.
Bent u het niet eens met de klacht of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen via het Europese online geschillenplatform (ODR).